onsdag 6 maj 2009

En idé!

Ville bara säga att om ni går in på fotograf emilias blogg (länk längre ner)
så får ni se en väldigt söt liten grabb! ;)
Här är mitt uteprojekt just nu!
Köpte 2 risiga gamla pinnstolar på loppis. De va målade med en blå färg som nästan hade släppt överallt. Under där en gul färg som satt lite bättre. Orginalfärgen är mörkbrun. Man kan nästa se på bilderna hur jag har arbetat med dem. När jag skrubbat bort den mesta färgen med stålborste och sedan skrapat lite så ska jag såga hål i sitsen och fixa lite så jag kan plantera blommor i dem. Såg det ngn annan stans och tänkte att det måste jag testa. Såg fräckt ut där i alla fall. :)

Jag återkommer med resultat senare. Om allt går som jag tänkt mig, vill säga. :D

Nu ska jag förbereda lite inför lördag (mara i Vga). Fixa lite. I morgon har jag späckat schema och fredag blir det lite fredagsmys med familjen. Då har jag inte tid.När man har familj så måste man planera lite extra..... Inte riktigt min starka sida. Planera går bra men att hålla planeringen är värre.. hihi!

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar