måndag 9 februari 2009

Testing!




Nu kör vi ett test! Vill se om det fungerar att blogga här! Hur upplever ni det fungerar här? Har en trädgårdsblogg också men en server fungerar inte alltid till 100%. Trist, för det är verkligen trevliga människor där. Men det finns det garanterat här med! Kanske kan man ha två bloggar...






I helgen var jag på scrappmara! Det har jag aldrig varit med om förut... Jätteintressant var det! Insåg att jag inte hade alls mycket material för att kunna scrappa... Väckte ett stort ha-begär hos mig!



Lite resultat från lördagen kan ni se här... Det va jättekul och inte sista gången jag va med på ngt sådant! En massa scrappgalna människor som samlas och bara sitter å pysslar i många timmar, blir servade med mat och fika! Kan man ha det bättre? Tack syrran för att jag fick en så underbar julklapp! Det gav så mycket energi att jag nästan hade svårt att somna på kvällen! Lever på detta till nästa gång vi åker på mara! Får se om jag fortsätter på min receptsamling då eller om jag ska göra kort...


Kramar på er!



2 kommentarer:

  1. så kul vi hade :) får vi göra flera gånger :)
    Visst är det underbart med presenter som man kan njuta av länge.. tack själv och stor kram

    SvaraRadera
  2. vad spännande!! En sån mara skulle t o m jag klara av.. tror jag!! Har precis hittar fenomenet scrappa.. men har en otroligt duktig svärdotter som bara kan det där.. o gu så avis jag blir.. nu blev jag det igen.. avis.. på dina fina bilder om scrapping.. jag vill också!!! /Linneagårdens trädgård på trädgårdsbloggen...

    SvaraRadera