onsdag 11 februari 2009

Vårkänslor och jordgubbar!




Har ni sett vad jag har i mina land!??! OGRÄS!!!! Det växer maskrosor! Redan! Helt otroligt! Runt omkring ligger det några centimeter snö, men längst in mot husväggen var det fritt idag och där hittar jag inte bara lökväxter utan maskrosor.... ??? Att de bara orkar! Det är ju vinter än! Vårkänslorna vaknar tidigt hos endel!





Försökte sätta mig en stund ikväll och pyssla lite. Det gick fint tills jag upptäckte att minstingen va kletig med någon smörja som luktade jättegott! Schampo...... på hela toalettstolen.... och på golvet... Jag fick i alla fall tummen ur och städade hela toaletten. Den luktar mysigt nu, jordgubbs-schampo. Och minstingen luktar lika gott! Tänk va konstiga saker det kan hända i rummen intill när man koncentrerar sig en liten stund på något annat!


När jag städat färdigt så gjorde jag klart mitt kort. Det blev lite svårt att få med på bilden att framsidan är lite smalare och att innuti kortet sitter en liten remsa blommigt papper längst ut, så man ser det om kortet är helt stängt... va det nån som förstod det där?


Kramar på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar