fredag 17 april 2009

Grattis!


Just nu i dessa tider så är det många som fyller år. Grattiskort är ju bra då. Jag å lilla tösen va i Vga på Designat häromdagen och köpte papper som va lite vårligt. Det är ju så härligt att våren är här! Hittade detta mönstrade pappret, å fastnade för det direkt. Lite vitt papper som grund till kortet å ett blått papper som ram runt om. Liten rosett fick va med men sen tyckte jag att pappret i sig va så fint att det va dumt att dölja det mer än några textremsor på sidan med grattistexten på. = Nöjd!
Härligt att det är fredag! En hel helg ligger bara och väntar. Chipspåsen är framme och i soffan sitter familjen. Bara att slå sig ner. Tvn är på och barnen är på topp! Så härligt livet är ibland! Nu ska jag passa på att njuta lite extra!
Kramar på er!

1 kommentar:

  1. Hej på dig. Allt väl?

    Ville bara berätta att du vann på min utlottning =)

    Maila mig din adress så skickar jag paketet.

    Kram Pirre

    SvaraRadera