onsdag 25 november 2009

Tänk....

Tänk om jag kunde sy! Då skulle jag sy så fina kläder till barnen och till mig! Jag har för dåligt tålamod och självkänsla för att kunna detta. Trist..... Men just nu är jag väldigt sugen på detta så vem vet..... Kanske ska jag börja med ngt enkelt. Jag har sett så mycket roliga kläder som inspirerar. Endel är så duktiga! Vad börjar man med? Vad är enkelt?
Funderar på att sticka mössa och halsduk till lilltösens docka i julklapp. Men det beror på tiden också! Om jag inte är för trött på kvällen när de små yrvädren har somnat så har jag ju en liten stund att pyssla på innan mina ögon går-i-kors av trötthet. :)
Det är så mycket man vill hinna med. Jag vet att jag återkommer ofta om det här med tiden som inte räcker till....
Det är snart advent och det är härligt!
Massor utav mys och pyssel!
Underbart!
Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar