onsdag 4 november 2009

Tidsoptimist!

Redan onsdag! Vart tar veckorna vägen? Tiden går så fort så jag hinner inte med allt som jag vill göra....! Springa dit å åka dit.... Det är fullt upp hela tiden, men vad ska man begära när man har tre barn och en hund att ta hand om, egentligen.... Sedan ska man hinna med sig själv och... Å ha lite tid över till maken......

Jaha, det är bara att inse att man är tidsoptimist!!! ;D

Nu är det snart dax för simskola..... Å lite fika till mig! :) Brukar sitta i cafeterian å fika medan simskolan håller på.

I helgen va jag å syster yster i Alingsås och skrappade. Jag gjorde julkort hela dagen. Superkul! Det finns så många duktiga och pyssliga människor här på jorden. Givetvis gick jag runt och kollade på andras alster. Så himla duktiga! Lite tips fick jag med mig! ;)

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar