torsdag 18 augusti 2011

Drömmar!

Idag har jag röjt å röjt! Eller, det är ju eg ngt som man gör mest hela tiden tycker jag...
4 barn som drar runt på en massa saker...
Å en mamma å en pappa... ;)
Det blir lite att hålla reda på!
Blev alldeles matt nu när jag satte mig ner kände jag...
Behövde väl stanna upp och andas lite! :)

Får väl slappa lite nu för ikväll ska jag träffa några kompisar. Jippiii!!!
Den ena kompisen bygger hus så det är såå intressant å kul att följa detta!
Å visst...
Liiite avis är jag...
Tänk om vi kunde bygga vårt eget drömhus!
Så spännande och kul det skulle vara!
Det är en dröm vi har!
Att få bygga vårt eget hus!
:)

Våga tro på drömmar!!

Ha det härligt!!

Anna

1 kommentar:

  1. Hoppas du får energi av kompisen och får bygga ett hus. Vi valde att köpa och renovera, det går ju också!! Kram Lotta

    SvaraRadera