tisdag 16 augusti 2011

Nystart!

Nu har jag jobbar klart för denna gången och jag är mammaledig igen!
Känns härligt!
Visst har det varit kul att jobba och träffa de andra men det är ngt visst med att vara mammaledig!
Visst finns det stunder då jag önskar att jag slapp ut ur huset och kunde gå till jobbet och "gömma" mig men de stunderna går över och glöms bort fort!

När det är höst så blir alltid jag inspirerad att börja med ngt nytt. Gör ni det?
Hur som helst så har jag köpt ett par joggingskor! Spännande!
Jag måååste ut och röra på mig! Tänkte börja med att gå i rakt takt... Ev med stavar! Tantvarning!! ;)
Jag vet men det verkar faktiskt vara en bra träning!
Får väl gå där ingen ser mig... Iaf tills jag har blivit haj på det och har fått ordning på ben, armar och stavar!
Jag menar... Hur svårt kan det va??
Vi får se!

Ha de gött!!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar