lördag 3 september 2011

Kloka barn!

Igår va det barnkalas (vi va bjudna till ett annat barn) med allt vad det innebär så som chokladpudding, glass, chokladbollar... You name it! Men jag va stark! 
Drack kaffe med vispad grädde i!! 
:)
Tur att lilleman va med och han åt bara vispgrädde han med. Vi höll ihop vi två!
:)
Men jag är lite förvånad...

Mina barn gillar inte chokladpudding! Inte oboy heller... 
??
Hur kan det komma sig? 
När jag va liten åt jag ju allt på kalasen och gick därifrån alldeles grön i ansiktet! 
Ibland gick det över ibland inte...
:(
Måste bara säga att mina barn är mycket klokare än vad jag va!

Intelligenta barn!!
:)
Stolt mamma!! (lite förvånad dock!)
:)
Hur som helst så åt de inte allt som bjöds och behövde därför inte må så illa!
Det gillar vi.

Hoppas de inte behöver slåss mot sockret på samma vis som jag.
Det vill jag att de ska slippa!

Tur att man blir lite äldre och lite klokare varje dag!
;)

Må så gott!

Anna

1 kommentar:

  1. Heja heja!
    Jag var på trädgårdsfest i torsdags och höll emot med!
    Fast jag visste hur underbar äpplekakan var!!!!!

    SvaraRadera