tisdag 20 september 2011

Trolla med knäna!

I veckan fyller mannen jämt. Det innebär ju att man får massor att fixa med. Både sånt som måste göras som städning och bakning och en massa städning igen... 
Handla presenter är ju kul när man vet vad man ska handla! 
Just denna gången är det jättekul! 
: )
Fixa och trixa lite. 
Pynta lite extra för att det är jämt.
Massa planer har jag!
Men!
Vad händer då?
Jo, det ska jag berätta!!!
Först:
Min rygg pajar!
Kan inte gå upprätt!
Som tur är har jag en syster som är en hejare på att fixa till sånt där!
Det är hennes jobb.
Nu kan jag i alla fall stå upp men jag orkar inte lyfta och bära saker (eller barn).
Städningen blir sådär...
Barnen får ha sin mamma på golvet..
Att mamma kryper runt på golvet med dem tycker de bara är toppen!
Ngt positivt i alla fall  ;)
Sen:
Ett av barnen ligger hemma med hög feber!
Då är det inte lika lätt att åka till affären och handla...
:(
Vi som har så mycket att göra ändå utöver kalasandet och festandet! 
Hur ska vi hinna??
Bara undrar?

Vi får trolla med knäna och hoppas att allt löser sig!
Det får väl bli vad det blir...

Det löser sig nog ändå men detta ingick inte i mina planer!

Bara att inse. Kan inte styra över allting!

Ha en härlig dag!

Anna

1 kommentar: