torsdag 16 februari 2012

Ledig!

Nu har jag 4 dagar ledigt!

Detta känns helt underbart!

Jag har inte haft någon "söndagsångest" på flera år. Men nu är det så jobbigt på jobbet så nu har jag detta, söndagsångest... Ingen känsla som jag vill känna. Gillar ju mitt jobb! 

En kompis sa till mig att jag brukar se det positiva i det mesta och inte gräva ner mig så mycket. Låter ju helt okej egentligen. Det är ju sån jag är. Ser det positiva i det mesta. MEN det finns gränser! Inte ens jag orkar ta hur mycket skit som helst. 

Ta ingen skit! som Elin Ek sa...

Det är inte bara jag utan hela personalgruppen som mår dåligt så det kommer hända mycket på jobbet med hoppas jag! Det måste det för annars orkar vi inte.


Försöker ta mig ur detta men jag vet inte riktigt hur än. Jobbar på det. Vilken ände ska jag börja i?

Nu är jag ledig i fyra dagar! Härligt! 

Ska umgås med vänner och fika!

Ha de så härligt!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar