tisdag 7 februari 2012

Lite av varje

Idag kommer bildbeviset på mina handledsvärmare som jag inte va riktigt klar med förra veckan.


Hade tänkt pynta dem med något fint. Kanske en virkad blomma... eller något... Vi får se. Har fått beställning av tjejerna på likadana till dem. En vill ha med "tumme" på... Jösses, vilka krav de har...  ;)

Nu har jag börjat sticka en mössa till mig själv! Men den är inte klar... (ovanligt...) Jag har inte något tempo när jag stickar så det kan ju ta lite tid. 
 :)
Men visst måste jag erkänna att det är lite vågat av mig att sticka en mössa till mig. Har bara stickat små till dockorna och till lilleman innan. Så denna känns stor...  :)

Nu ska jag kolla vad de andra i syföreningen har hitta på!

Ha en härlig kväll!

Anna

2 kommentarer:

  1. Fina handledsvärmare du gjort, en liten blomma hade varit fint på förstås. Jag stickar också långsamt, men positivt är ju att man får mer sticktid för pengarna :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Handledsvärmarna ser jätte sköna ut. Kanske en kan en broderad blomma vara fint på.

    SvaraRadera