fredag 5 juni 2009

Skolavslutning!

Visst är det härligt med denna tiden när det snart är sommar! Men oj, va mycket det är innan skolavslutningen! Det är vårfest efter vårfest, kalas, det ska fixas med kläder till avslutningen... Nu ser jag fram emot helgen och sedan är det bara tre dagar kvar i skolan..... Min man arbetar i skolan och har en sådan tjänst där han har sommarlov och jullov! Det är inte alla barn som har det så bra! Ett helt långt sommarlov ligger framför dem!
Det är lättare för mig att arbeta, även om jag också skulle vilja ha en sådan tjänst, när jag vet att barnen har det bra och får vila upp sig.
Jag är lite stressad och uppe i varv just nu så jag ber om ursäkt att jag inte varit på era bloggar och tittat på ett tag men det får jag ta igen sedan när det är lite lugnare. Tittar in till er ngn vacker dag!
Må så gott!

1 kommentar:

  1. Ta allt i din egen takt, vännen.
    Det ÄR mycket nu. Tycker jag också.
    Och du; ha en fin kväll
    Kram Lallis

    SvaraRadera