fredag 1 juli 2011

Skoskav!

Nu har jag arbetat i en heeeel vecka!!! ;) Inte så jobbigt som jag befarat! Hihi!! Det har varit riktigt kul faktiskt. Mina jobbarkompisar har nog "skoskav" i öronen så som jag har tjötat... ;) Inte så lätt att vara mammaledig hela tiden. :) Man längtar lite efter vanligt "vuxenprat" ibland. En vecka till får de stå ut med mitt tjötande och sen får de semester! Hihihi!!! Barnen har klarat sig riktigt bra de med... Utan mig... ;D Det kommer nog gå fint för dem i livet.... Jag behöver nog inte vara med överallt trots allt.... Hmm.... ;)

Jag har fyllt på med tomatplantor i mitt växthus och jag tror att det börjar bli fullt! Så spännande att se hur det växer där i. Lite stolt är jag varje dag som jag kommer ut och ser att de fortfarande lever! :)

Funderar på hur man gör när man laddar upp foton från mobilen till bloggen... Ngn som vet? Kan man det? Det vore ju lätt om jag kunde fixa detta...
Testing, testing... Man vet aldrig... En vacker dag så ser ni foton här med!!

Ha de så gött!!!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar