tisdag 28 juni 2011

Jag övar mig på att ha skygglappar på! När jag är hemma så har jag mina rutiner och min ordning... Eller oordning kan man väl kalla det, men jag hittar... Eller näää det gör jag inte... Jag hittar aaaldrig det jag ska ha och det är ingen som vet vart jag lagt den heller. ;)

Nu har jag släppt lös barnens far i huset utan att jag är hemma och håller låda! Så skönt han måste tycka det är... Hihihihihihi!!!! ;)

Jag får öva mig på att inte ha superkoll på allt och jag är övertygad om att barnen har det jättebra. Det är bara hemmet som inte fungerar som det gör när jag är hemma.

Snart drar jag till jobbet igen!

Ha en härlig dag!!

Anna

1 kommentar:

  1. Hi, hi, känner igen mig:-)

    Har ju varit hemma drygt 3 år, (har jobbat 3 kvällar i veckan dock) men om 7 veckor är det dax att börja igen! Småttingarna ska börja på sin förskola och jag på min. Helt klart blandade känslor:-(

    Lycka till med jobbveckorna och njut av hösten, kram Emma

    SvaraRadera