torsdag 5 april 2012

Slö och trött!

Vad är detta? Jag skulle ju vara hemma och ta det lugnt och ladda batterierna! Men i stället så känner jag mig mer och mer trött för varje dag som går!
Hallå!!
??
Förstår ingenting!
Trött och slö och liksom ingen ork...
Tar mig i kragen och går ut lite, en promenad eller till affären och handlar lite, hälsar på hos kompisar. Men sen... Helt slut!
??
Kan inte påstå att jag har slitit såå mycket denna veckan...

Kanske är det en reaktion på att mycket ser ut att lugna ner sig efter en väldigt intensiv start på året. Att man börjar slappna av. Det är kanske då tröttheten kommer. Att man känner hur trött man egentligen är. Skulle behöva en vecka ledigt till! ;)

Vi får väl hoppas att det blir bättre snart!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar