lördag 14 april 2012

Våren är på G!

Känner jag mig lite piggare igen. Hoppas det håller i sig och att jag kan hålla mig något lugn så jag inte kör slut på mig igen! Händer ju att jag gör det...
 ;)

Idag har jag varit på barnmarknad och shoppat! 10par byxor, 3 shorts och en jeansjacka. Allt som allt så slutade summan på 280 kronor! Känns bra!

NÖJD!

Våren verkar komma tillbaka igen. Hoppas jag!! Fick ta fram vinterjackan som jag tvättat och hängt undan. Jobbar man stora delar av dagen utomhus så är det ganska skönt med vinterjacka. Även om jag skulle vilja trotsa kylan! Som ett litet barn: Nää! Fffffrrysserr intte!! Det är isvarmt ute! ;)

Solen skiner lite idag men det blåser kallt. Men snart så är det varmt och härligt igen!

Har känt i kroppen att jag har fuskat för mycket med maten det senaste. Lederna och magen är lite ur form. Så nu kör vi en tuff diet igen så är jag snart på banan igen. Det är svårt att stå emot när andra bjuder på gott fika. ÄÄÄLSKAR ju att fika!

Tror att jag ska baka bananmuffins baserade på mandelmjöl nu... Inget socker i dem eller mjöl. Dämpa suget något på ett nyttigt sätt.  :)

Ha en härlig helg!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar