lördag 20 februari 2010

Miljövänliga näsdukar?

Nu va det tors.... lördag!
Va tiden går fort!
Hjälpes!
*
Har haft så fullt upp i veckan så jag har inte hunnit med hälften... Å så har jag en fruktansvärt envis förkylning som inte vill ge med sig! 2 veckor har jag snutit mig å snutit mig.... Min jobbarkompis frågade mig om hur mycket snor finns det egentligen? Tar det aldrig slut?
*
Kom att tänka på hur mycket snorpapper som jag gjort åt de 2 senaste veckorna! Mängder! Men att göra som man gjorde när jag va liten å hade näsdukar i tyg som man tvättade lockar inte! Dels så är det ganska äckligt å sen vet jag inte om det blir så mycket bättre när man kör tvättmaskinen ofta....
*
Finns det kravmärkta pappersnäsdukar?
Någon som vet? Det skulle jag vilja veta.
*
Nu ska jag ut och skotta snö igen!
*
Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar