måndag 1 februari 2010

Snor och Utrensning

Sitter här hemma idag med sjukt barn. Snoret invaderar vår värld lite för häftigt.....
Det får bli en hemmadag.
*
Eftersom jag ändå är hemma så funderar jag på att röjja lite. Det är så mycket som man behöver ta tag i men inte riktigt orkar. Det blir ju lätt så när man samlar på sig endel.....
Har läst på endel bloggar om att de städar ut 10 saker / vecka. Detta låter ju ganska lätt, inbillar jag mig. Kanske kan jag pröva denna idén.
Kan ju inte va så svårt att rensa ut 10 saker bara. Frågan är bara......
Vart gör jag av dem sedan?
Det är den stora frågan.
Visst, en hel del får ju gå till återvinning eller ner i soptunnan direkt.
Kanske kan endel saker skänkas till PMU.
Det finns ju många häftiga idéer om hur man gör om gammalt till nytt med....
NEJ, rensa ut var det jag skulle!!!
Tänk, redan glömt av mej...
Hur ska detta sluta?
Fortsättning följer.....
*
Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar