tisdag 2 februari 2010

Rast!

Det går som smort att rensa ut gammalt.
Det har blivit både gamla glasburkar, några böcker och en massa kläder. Både mina gamla och barnens urväxta.
Nu är jag trött och sitter vid datorn med en kopp te.
Har lite långtråkigt nu.
Vet inte vad jag ska hitta på......
Tagit lite rast från utrensningen.
Det finns mycket! kvar att ta tag i men det sparar jag till en annan dag.
Den som spar han har...... ;)
*
Funderar lite över vad jag ska skriva i mitt inlägg på torsdag då det är "miljötorsdag"!
*
Om jag skulle rota fram symaskinen.... hm....
*
Ha en härlig dag!

2 kommentarer:

  1. Ja ta fram symaskinen(om du inte redan har gjort det) og sy dej en "påsepåse".
    Då blir allt roligare igen!'

    Irene

    SvaraRadera
  2. Hej, hittade hit via miljötorsdag. Läste lite i din blog. Jag har börjat använda indiska tvättnötter och det fungerar, när jag tvättar kläder!! Man kan även göra schampo av dom det har jag ej vågat prova på ännu. Använder inget sköljmedel heller och det är helt ok. Har 3 barn den äldsta är 7 år. Ha en fin fin dag/Gela

    SvaraRadera