fredag 17 juni 2011


Idag på kalaset bestämmer inte jag vad som ska bjudas på utan det gör den som fyller år. Marängtårta! Med jordgubbar på! Så gott, så gott!!!

Ok, tänker jag. Får väl ta en liten bit för annars dansar sockertrollen hambo i mig i morgon! Blodsockerkurvan kommer gå upp och ner och det går med rasande fart!! Hjälp va svårt det kan vara att hänga med då! Lisseberg släng dig i väggen!! :)

Har fått ett konstigt sug att ge mig ut att jogga!?!?!? Vad har hänt? Förtidig ålderskris? Eller vad kan det vara? Jag har dock inga bra skor att jogga i så än så länge har jag inte vågat mig ut... Tänk om någon ser hur otränad jag är? ;)

Kanske skulle det funka som motattack mot sockertrollen? Tror ni att de blir trötta och lugnar ner sig? Kanske, vem vet... Kan det vara värt ett försök kanske?

Köpte en cykelsits till lilleman igår. Kanske skulle det räcka med att jag cyklar lite? Iallafall till en början? ;)

Ni hör hur jag försöker slingra mig!! ;)

Egentligen vet jag mycket väl hur bra jag mår när jag motionerar mycket men jag är ganska lat också och vääääldigt dålig på att prioritera mig själv. Fast det skulle ju vara mycket bättre för barnen om jag mådde toppen! Då skulle jag ju orka mer! Hmmm......


Ha de härligt!!!

Anna

1 kommentar:

  1. Hej du vad kuuul att du ville bli följare till min blogg yipppiii!!!
    Du kämpar också mot det stora suuuuget ser jag. Jag har ej kommit till det stadiet än att jag vill ut och jogga, tänk tidigare för måååånga år sen kunde jag vara ut och jogga 2 mil, det var nåt det.
    Ha en riktigt fin dag/Gela

    SvaraRadera