måndag 27 juni 2011

Jobb!

Oj! Idag har jag varit och jobbat! Jag har verkligen vant mig vid att vara hemma! Hjärnan va väl inte på topp hela dagen kan jag erkänna! ;) Jag njuuuuter av att vara mammaledig! Det är helt underbart! Visst är det jobbigt och långtråkigt ibland. Det måste jag medge. Men det vägs upp av alla underbara stunder med barnen och familjen!
När jag var liten skulle jag bli hemmafru... Det vill jag inte riktigt längre men jag skulle vilja arbeta litegrann och vara hemmafru litegrann! Det vore härligt men men... Vad är väl en bal på slottet? Nu ska jag iallafall jobba i 2 veckor och sedan är det semester och sen är det jobb i 1 vecka till. Sen ska jag vara mammaledig heeeela hösten igen! :) Får väl passa på att njuta så mycket det går då!

Ha det så härligt!!!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar