torsdag 1 december 2011

Måtto

Idag är det den första December. 
Bara några få dagar kvar till julafton och sen efter nyår ska jag börja arbeta igen. 
Hur känns det då? 
Hur fort har inte denna hösten gått? Egentligen?!?
Tiden bara rusar iväg och så helt plötsligt är det nytt år! Vilket år har vi nu igen? 
;)
Å inte blir jag en dag äldre...
;)
Vad har jag för drömmar och visioner inför nästa år då?
Är inte det lite tidigt att tänka på nu redan? 
Det är ju en hel månad kvar på detta året!
;)

Mitt måtto inför nästa år:

Need to have, or nice to have?

En dröm om att leva något enklare...
Så enkelt det går med 4 barn som alla ska ha och ska ha...
Å så lilla jag som bara måste...
Ska bara...

Tanken är väl mest formad i mitt huvud som en önskan om ett lite mer down shiftat liv...
Ta tillvara på tiden och leva mer tillsammans.
Så tänker jag...

Blir spännande och se hur det går!

Ha de gött!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar