tisdag 19 januari 2010

Sitter vid datorn och kollar runt lite på alla olika bloggar. Brevid mig ligger min hund som nu är gammal, över 12 år, och snarkar ljudligt. Det låg en hög med kläder på stolen, högen slängde jag ner på golvet. Det tog inte många sekunder innan hon bäddade ner sig i högen!
Hon är så söt! Min lilla skrutta!
Men hon börjar bli gammal.
Hör dåligt och ser illa.
Det är inte lätt att ha djur.
Jag åkte till veterinären med henne för ett tag sen för jag ville försäkra mig om att hon mådde bra och inte hade ont.
De svarade att hon va väldigt pigg och glad för sin ålder.
Hon va inte stel i lederna eller hade ont ngn stans.
Det va en lättnad att höra.
Jag hoppas att hon hänger med ett långt tag till.
*
Annars väntar jag på ett paket från panduro som jag har beställt.
Lite pyssel, å annat skoj!
Det skulle komma denna veckan så jag hoppas och hoppas!
*
Snart börjar handbolls EM!
HEJJA SVERIGE!
*
Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar